Aluvo

Allround Administrateur (Nieuwleusen)


Als Allround Administrateur ben je verantwoordelijk voor een betrouwbare en actuele financiële administratie die voldoet aan wettelijke bepalingen en interne procedures. Daarnaast werk je nauw samen met de business controller voor het samenstellen van de jaarcijfers en periodieke managementinformatie. Het betreft een fulltime functie (40 uur) en je bent werkzaam vanuit ons kantoor in Nieuwleusen.

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Het tijdig en juist verwerken van de financiële gegevens in het geautomatiseerde systeem;
  • Het controleren, laten accorderen, verwerken en tijdig betalen van facturen (crediteurenadministratie);
  • Factureren van goederen en projecten en opvolgen van betalingen (debiteurenadministratie);
  • Het verwerken van bank- en kasmutaties;
  • Het zorgdragen voor een juiste en volledige projectadministratie;
  • Het opstellen van (wekelijkse) rapportages t.b.v. projectbewaking en jaarcijfers;
  • Het zorgdragen voor een juiste en volledige voorraadadministratie;
  • Het tijdig doorgeven van mutaties aan de (externe) salarisadministratie en de controle hierop;
  • Het voorbereiden van de BTW administratie en bijbehorende aangiftes omzetbelasting;
  • Het voorbereiden van de aangifte vennootschapsbelasting;
  • Het aansturen van de overige administratieve medewerkers
  • Proactieve houding in het zorgen voor verbeteringen in de administratieve processen en activiteiten binnen Aluvo;

Wij vragen:

  • Minimaal een afgeronde MBO opleiding, bedrijfsadministratie;
  • Minimaal 5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Kennis van financiële administraties en processen;
  • Kennis van MS Office;
  • Kennis van Exact en ERPlus is een pré;
  • Goede communicatieve vaardigheden en een proactieve houding;
  • Uitstekend kunnen samenwerken en je thuis voelen in een klein, hecht team;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Benodigde competenties: accuraat, georganiseerd en gestructureerd, cijfermatig en goed analytisch vermogen, dienstverlenend ingesteld, zelfstandig, kwaliteitsgericht en samenwerkingsgericht.

Ons aanbod:

  • Marktconform salaris;
  • Een goede CAO (Metaal & Techniek);
  • Cursus- en opleidingsmogelijkheden;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Collectieve ziektekostenverzekering;
  • Actieve personeelsvereniging.

Over Aluvo


Aluvo is een gezonde dynamische onderneming met vestigingen in Nieuwleusen en Apeldoorn. Wij zijn gespecialiseerd in het ontwerpen, produceren en monteren van aluminium ramen, deuren en gevelelementen. Dit voor zowel projecten in nieuwbouw als renovatie. 

Ben jij geïnteresseerd in deze functie? 

Neem contact met ons op en stuur je sollicitatie en C.V. op naar infonieuwleusen@aluvo.nl t.a.v. Stefan van der Meulen.

Voor alle functies geldt dat we positief ingestelde personen zoeken die open en eerlijk communiceren en samen met collega’s werken aan het uitbouwen van het succes van Aluvo.